Bejgli Lejáró Túra 2012

Ebben az évben is lejártuk a bejglit. Az ünnep után mindenkinek jól esett a mozgás, ehhez még hozzájárult, hogy ha egyetlen napra is de jó idő lett, kisütött a nap.
Kiss Péter pincéjében gyülekeztünk, aki forralt borral és zsíroskenyérrel várta az érkezőket. Innen indultunk a pincefalun keresztül fel az olajosok útja irányába, Magfalva érintésével érkeztünk Gomba határába, ahol a kis szurdokon keresztül ereszkedtünk le a völgybe, hogy elérjük a piros négyzet jelzést. Útközben megálltunk egy kis falatozásra, itt a hátizsákokból előkerültek a karácsonyi finomságok és természetesen egy kis strázsahegyi bor is. Ezen jelzésen végig haladva Tete Puszta érintésével értük el a monori Acsádi, illetve a Mendei úthoz csatlakozó dűlőuthoz. Ezen végighaladva értük el a pincefalut, ahol Szurok Gábor szép pincéjénél megállva meleg fogadtatásban részesültünk, megkóstolhattuk a gazda pálinkáját és borát is. Egy kis pihenést és beszélgetést követően átsétáltunk túránk végállomására a KultPincébe. Ahol megpihenhetett a megfáradt csapat és ott mindenki nekiláthatott pótolni a felhasznált energiát, töpörtyű, fehér szalonna és sültkrumpli formájában. Mindehhez jól fűszerezett forraltbor társult. Ami igazán nagyszerű egy ilyen túrában és az ezt követő közös pihenésben, hogy jókat beszélgethetünk és elfelejthetjük az On-line világot.